BrownieLollo

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Mamma Är Bäst :*<3

Av Lollo Ågrim - 26 mars 2010 20:30

Shaa !   

 

Nu äre fredag och helg, det känns underbart   

 

 

imorse vaknade jag kl. 07.10 (y'

jag gick upp klädde på mej, sminka mej lite, borstade håret och gick ner till köket och gjorde frulle, åt den och sen gick jag in i WC-rummet och borstade mina tänder.. sen tog jag på mej utekläder och drog till skolan :)

jag orkar inte skriva om skolan idag men den vart ganska chill : redovisning, gloser, fika, film och ritning :D

 

Efter skolan gick jag hem, tog in posten och gick in och startade datorn :P

Jag satt ett tag sen gick jag ner och gjorde mej 2 st mackor, lite oboy och chokladpudding. Gick upp igen och satte mej vid datorn .. efter ett väldigt långt tag ringde mamma mej och sa att hon var inne på DinSko och kollade på skor till mej, hon skickade massor med bilder på skor och undrade om dom var fina .. det var svårt att välja mellan 3 st skor :P bild på dom finns längst ner på inlägget, jag valde iaf dom med högast klack ;)

sen köpte hon kina mat och kom hem vi åt och jag testade skorna dom passade perfekt fast det känns konstigt med så hög klack.

 

Nu kollar vi på letsdance och jag sitter och skriver inlägg och kollar lite på bilddagboken också :D

 

Ha en bra fredag nu !   

 

Puss & Kram // Lollo <3

 

 

 

 

Bilder på skorna :)

 

  

Dom här valde jag bort först


  

Dessa två var jätte svåra att välja mellan men det var dom högsta jag valde, jag ville ha båda :( men dom låga såg lite konstiga ut framifrån :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo Ågrim - 19 maj 2010 21:53


Nu äntligen har jag börjat blogga igen ;)   Hinner inte skriva alls mycket för mamma säger att jag måste gå och lägga mej -.-'   Idag har jag vart i skolan fett kul :) maten och efterrätten vi år var jätte gott :D   sen när jag kom hem lä...

Av Lollo Ågrim - 6 april 2010 19:37

Sha :)   Imorse vaknade jag kl : 10:48 jag låg kvar och smsa med Joel ett tag sen ringde feffe och undra om vi kunde vara jag sa att det gick bra :) efter det la jag mej inte i sängen mer utan fixade mej lite och sen kom mamma hem och då åt vi ...

Av Lollo Ågrim - 2 april 2010 23:34

Jag vet att jag inte skrivit på länge :/   det är sent nu så jag skriver om dagen imorron bitti ist.   jag är riktigt trött nu så ska nog lägga mej snart.   natti natti // Lollo <3 ...

Av Lollo Ågrim - 28 mars 2010 21:00

hejj hejj ! :)   jag har inte gjort nått än att vara hemma idag så jag skriver inte om dagen, SRY !   nu ska jag dra te maxi en snabbis ;) hare bra !   Puss & Kram // Lollo <3 ...

Av Lollo Ågrim - 21 mars 2010 21:17

Heej :)   Idag vaknade jag kl. 11.23 , jag gick upp och klädde på mej och gick ner för att äta frukost. men det fanns minsann ingen frukost så det var bara att fixa det till käraste familjen och mej själv såklart.   idag har jag inte gjort n...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards