BrownieLollo

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Fredag :)

Av Lollo Ågrim - 19 mars 2010 14:00

Hello :D

 

Nu äntligen äre HELG <3

 

I morse vaknade jag kl. 06.35 av att mamma var uppe. Jag tyckte jag kunde få ligga kvar ett tag för att bara njuta av den mysiga morgontrött kännslan ;)

Jag gick till slut upp vid 07.17 , min älskade mamma kom upp för att hon sa att hon skulle åka så jag gav henne en lång och gosig kram, så hon skulle få en bra dag på jobbet :* .. sen bytte jag kläder och fixade ansiktet :D

gick ner en våning och åt frukost. Flingor och fil :) borstade tänderna och borsta håret. Gick iväg till skolan med Fanny. skolan var bra :)

 

nu är jag hemma och sitter och skriver ;)

 

kanske skriver mer ikväll efter discot !

 

Puss & Kram // Lollo

 
 
Ingen bild

mamma

31 mars 2010 09:10

Sitter på jobbet och läser din blogg lite :) Känner mig helt varm inuti för att du är så go och underbar! Pöss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo Ågrim - 19 maj 2010 21:53


Nu äntligen har jag börjat blogga igen ;)   Hinner inte skriva alls mycket för mamma säger att jag måste gå och lägga mej -.-'   Idag har jag vart i skolan fett kul :) maten och efterrätten vi år var jätte gott :D   sen när jag kom hem lä...

Av Lollo Ågrim - 6 april 2010 19:37

Sha :)   Imorse vaknade jag kl : 10:48 jag låg kvar och smsa med Joel ett tag sen ringde feffe och undra om vi kunde vara jag sa att det gick bra :) efter det la jag mej inte i sängen mer utan fixade mej lite och sen kom mamma hem och då åt vi ...

Av Lollo Ågrim - 2 april 2010 23:34

Jag vet att jag inte skrivit på länge :/   det är sent nu så jag skriver om dagen imorron bitti ist.   jag är riktigt trött nu så ska nog lägga mej snart.   natti natti // Lollo <3 ...

Av Lollo Ågrim - 28 mars 2010 21:00

hejj hejj ! :)   jag har inte gjort nått än att vara hemma idag så jag skriver inte om dagen, SRY !   nu ska jag dra te maxi en snabbis ;) hare bra !   Puss & Kram // Lollo <3 ...

Av Lollo Ågrim - 26 mars 2010 20:30

Shaa !      Nu äre fredag och helg, det känns underbart        imorse vaknade jag kl. 07.10 (y' jag gick upp klädde på mej, sminka mej lite, borstade håret och gick ner till köket och gjorde frulle, åt den och sen gick jag in i WC-rummet ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards