BrownieLollo

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

~ 1 Mars ~ 1 vecka kvar till jag fyller (y'<3 (HH)

Av Lollo Ågrim - 1 mars 2010 18:39

Dagen in my    


Vaknade kl. 07.00 för mobilen alarmade ;) .. stängde av den och fortsatte sova som vanligt xD efter en stund så försvann jag ur drömmen och vaknade kl. 07.20 ist ;O

Så det var bara att hoppa upp och sedan ner för att bädda sängen och klä på sej.


Kom ner till köket och där stod mackan färdigt som käre far gjort till mej ( utan pålägg men smör på ) det funkar med :) ,, var bara tvungen att testa den nya STORA muggen jag fick av mormor igår kväll som 12-årspresent, den räcker tycker jag för det var hästar på + att en av dom såg ut som Domino, en väldigt saknad ponny :/ <33 .. sen vart det att fixa till sej lite och dra iväg till skolan.


Dagen vart ju väldigt chill bara för vi Marre var sjuk.

började med läsning sen rast förlora med 1-0 mot 5B.

efter rasten vart det musik :). 

Olle hade oss för första gången själv. Vi prata typ bara om rytmer som är det vi ska jobba med nu och så fick vi så några videos.

Gött att Lena har slutat nu  .

Sen vart det ENG med någon eva hon var fett jobbig för hon lät som en uppstoppad kråka och vi skulle läsa en text som vi redan läst en gång + att vi inte fick några gloser. Sen vart det lunch, jag feffe och olivia satt med hampe och tobbe :) .. vi var värsta flumma och öppförde oss som 3-åringar för dom skulle dra x) men dom kämpade för att inte gå, till slut gick dom och vi var TYP normala igen fast vi fortsatte ändå lite till :)


efter det så fick andra 5:an känna på stryk i fotboll och vi van typ med 3-2.

Det är fett jobbigt att springa i 30cm hög snö -.-' efter rasten vart det lite med malin sedan rast igen och då fick dom känna på hård stryk ist slutade 5-2 tror jag + att alle sparka bollen och det kom i olivias bakhuvud sen in i mål. så jävla snyggt ;) .. men dom sa att det var frispark innan :O



Efter rasten då vart det film: kalle i choklad-fabriken (y' .. det har vart fett mkt garv idag i skolan iaf <3


Sen vart det att dra hem till feffe :) .. vi gjorde våfflor :D och kollade lite på TV sen skulle man hem. Kom hem och tog upp datorn till rummet för att snacka lite med vännerna :) .. efter ett tag vart det mat dags ( gott vare ).


Det blev datorn sen igen och fortsatte med att lyssna på musiken, bdb, MSN och bloggen då    

ikväll blire bara att tare lugnt tror jag ska ta på mej mjukisar snart :D


Sa det förut och säger det igen det är 1 vecka kvar till jag fyller    .. tiden går fort :)


Nu får ni ta och ha en bra måndags kväll !


Puss & Kram // Lollo <3 

                              

  Bilden är snyggast :D.. Lollo & Alva Är Coolast I Motala (H'<33

  

 
 
Ellinor

Ellinor

1 mars 2010 21:35

långt inlägg . de gillar vi (y)

http://brunettelli.bloggplatsen.se

 
Danielle

Danielle

2 mars 2010 17:27

Låter som en riktigt rolig dag :)

http://danielleelisabethsiljebaeeck.blogg.se

 
Ingen bild

Olivia :)

2 mars 2010 17:56

Hahahhaha xD Maten var skiiiit kul ;) Du och feffe var ju bara för roliga jue ^^ :D

Mitt mål (Y)



Älskar dej Lollo (L'

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo Ågrim - 19 maj 2010 21:53


Nu äntligen har jag börjat blogga igen ;)   Hinner inte skriva alls mycket för mamma säger att jag måste gå och lägga mej -.-'   Idag har jag vart i skolan fett kul :) maten och efterrätten vi år var jätte gott :D   sen när jag kom hem lä...

Av Lollo Ågrim - 6 april 2010 19:37

Sha :)   Imorse vaknade jag kl : 10:48 jag låg kvar och smsa med Joel ett tag sen ringde feffe och undra om vi kunde vara jag sa att det gick bra :) efter det la jag mej inte i sängen mer utan fixade mej lite och sen kom mamma hem och då åt vi ...

Av Lollo Ågrim - 2 april 2010 23:34

Jag vet att jag inte skrivit på länge :/   det är sent nu så jag skriver om dagen imorron bitti ist.   jag är riktigt trött nu så ska nog lägga mej snart.   natti natti // Lollo <3 ...

Av Lollo Ågrim - 28 mars 2010 21:00

hejj hejj ! :)   jag har inte gjort nått än att vara hemma idag så jag skriver inte om dagen, SRY !   nu ska jag dra te maxi en snabbis ;) hare bra !   Puss & Kram // Lollo <3 ...

Av Lollo Ågrim - 26 mars 2010 20:30

Shaa !      Nu äre fredag och helg, det känns underbart        imorse vaknade jag kl. 07.10 (y' jag gick upp klädde på mej, sminka mej lite, borstade håret och gick ner till köket och gjorde frulle, åt den och sen gick jag in i WC-rummet ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards