BrownieLollo

Alla inlägg under februari 2010

Av Lollo Ågrim - 28 februari 2010 17:18

Heej heej  ! 

 

Idag vakna jag typ kl. 09:40, fast jag låg kvar ett tag för det är så skönt   . Jag koppla upp mej på internet och MSN medans jag klädde på mej. Pratade mest med Alva och kollade lite på BDB. Efter ett tag ropade mamma att det är frulle-dags. Så jag gick ner för att sätta mej vid min familj och äta frukost! Det var gott  . Sen kollade jag lite på TV och efter ett tag gick jag upp igen för att prata med Alva om hur vi skulle göra idag.

Det slutade med att jag åkte till Alva och vi hade jätte kul. Vi tog lite kort, satt vid datorn för att fixa blogg och kollade samtidigt lite på TV :) , dagen med henne vart lyckad iaf <3

 

Nu har jag kommit hem från henne och ska snart äta mat, sen ska man hoppa in i duschen, kanske kolla lite på TV och göra matteläxan.

 

I morron börjar skolan och det känns inte kul :/ .. fast man träffar ju klassen så det känns lite kul :)


Hoppas ni får en härlig söndags kväll   

Puss & Kram // Lollo <3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards